Bicicleta de sosea Merida Scultura 8000-E. Deja, ultimul model Scultura beneficiaza de o mare rigiditate dar si de confort. Greutatea si aerodinamicitatea sunt aspecte ce totdeauna vor fi imbunatatite. Inginerii Merida au avut oportunitatea de a dezvolta aceasta platforma, complet de la 0. Rezultatul reprezinta o capodopera ce stabileste noi standarde in industria bicicletelor de sosea. Versiunile de top sunt intr-adevar, cele mai usoare biciclete de sosea produse in serie, la momentul lansarii acestora. Datorita tehnologiei de productie, noile cadre de carbon CF5, cantaresc doar 690 de grame (marimea S/M). Caracteristicile aerodinamice sunt putin sub modelul Merida Reacto, confortul remarcabil a rider-ului dau modelului Scultura o performanta generala ce inca nu a fost egalata.

Frame Sizes |
XXS(44) |
XS(47) |
S(50) |
SM(52) |
ML(54) |
L(56) |
XL(59) |
---|
Top Tube |
515 |
520 |
530 |
545 |
560 |
575 |
590 |
---|
Seat Tube |
440 |
470 |
500 |
520 |
540 |
560 |
590 |
---|
Chain Stays |
408 |
408 |
408 |
408 |
408 |
408 |
408 |
---|
Head Tube Angle |
71 |
71 |
72 |
73 |
73 |
73 |
73.5 |
---|
Seat Tube Angle |
75 |
74,5 |
74 |
74 |
73,5 |
73 |
73 |
---|
Bottom Bracket Drop |
66 |
66 |
66 |
66 |
66 |
66 |
66 |
---|
Head Tube Length |
120 |
130 |
140 |
150 |
170 |
190 |
215 |
---|
Fork Length |
375 |
375 |
375 |
375 |
375 |
375 |
375 |
---|
Reach |
376 |
373 |
375 |
386 |
390 |
394 |
401 |
---|
Stack |
519 |
529 |
542 |
555 |
574 |
593 |
619 |
---|
Wheel Base |
982 |
983 |
979 |
985 |
998 |
1005 |
1014 |
---|
Stand Over Height |
701 |
720 |
750 |
769 |
787 |
807 |
836 |
---|
GHID MARIMI
Tehnologii:
NANO MATRIX CARBON 2019
Pentru a proteja integritatea cadrelor de carbon, fibrele sunt lipite împreună cu o rășină epoxidică cu particule nano adăugate, crescând rezistența la impact cu până la 40%.
AWS 2019
La crearea elementelor individuale din carbon, este utilizat un balon gonflabil, pentru a se asigura că nu există riduri în interiorul tubului, deoarece acestea pot adăuga greutate și crea slăbiciune. Acest lucru are ca rezultat un cadru mai usor, mai rigid si mai puternic.
CARBON FORK 2019
Furcile din carbon asigura amortizarea eficienta a vibrațiilor precum și direcție precisă. Toate bicicletele de sosea de la Merida sunt echipate cu furci din carbon, gatul(steerer) și furca sunt fabricate din carbon.
X-TAPER HEADTUBE 2019
Utilizarea unui tub frontal(headtube) conic cu rulmenți 1 1/8" în partea superioară și 1 1/4" sau 1 1/2" în partea inferioară, crează o rigiditate optima precum si și o direcție precisă ce inspira incredere.
NACA FASTBACK PROFILE 2019
Formele aerodinamice se construiresc in jurul profilului „lacrima”, NACA0028 (National Advisory Committee for Aeronautics), care este trunchiat. Aerul se mișcă în jurul tubului ca și cum partea din spate lipsă a lacrimii este încă acolo, economisind greutatea folosind mai puțin material..
INTERNAL CABLE 2019
Cablurile sunt direcționate prin cadru, care intră și ies din niște prize netede. Bicicleta arată bine, în timp ce cablurile sunt protejate de umiditate și murdărie.
DI2 READY 2019
Bicicletele / cadrele cu simbolul "Di2 Ready" sunt pregătite pentru instalarea tehnologiei Di2 cu montarea bateriei în suportul din tija de sa sau în furcă.
DISC COOLER 2019
O componentă din aluminiu forjat sub etrierul din față și din spate, care permite disiparea căldurii prin aripioare de răcire frezate CNC. Testele arată că temperaturile sunt reduse cu aproximativ 35%, iar timpii de răcire sunt scurtați, optimizând performanța frânei.
12-142 THRU-AXLE 2019
Furcile selectate folosesc un butuc cu ax intern de 100 mm lățime si 12 sau 15 mm în diametru, pentru a crește rigiditatea laterală. O latime a butucului spate cu ax lung de 142mm si diametru de 12mm, fixat direct în cadru, mărește rigiditatea din spate, simplificând în același timp eliminarea și înlocuirea roții.
12-100 THRU-AXLE 2019
Furcile selectate folosesc un butuc cu ax intern de 100 mm lățime si 12 sau 15 mm în diametru, pentru a crește rigiditatea laterală. O latime a butucului spate cu ax lung de 142mm si diametru de 12mm, fixat direct în cadru, mărește rigiditatea din spate, simplificând în același timp eliminarea și înlocuirea roții.
Fii primul care scrie o recenzie !